Trung-ek, beti Vietnam iparraldean zehar bidaiatzen ari den kamioilari batek, amaginarreba ospitalera eraman dutela jakingo du. Hortaz, ardurapean hartu beharko du bere hamar urteko alaba, Vy. Ia-ia ez du ezagutzen, amonak hazi baitu. Hurrengo ibilbidea hitzartuta du, eta, alaba berekin eraman nahi ez badu ere, ez du beste aukerarik izango. Vietnam iparraldeko errepideetan zehar, Trungek eta Vyk elkarrekin egin beharko dute bi belaunaldiak bilduko dituen bidaia sentimentala: neskaren lehena, eta gizonaren azkena. Opera prima.