Hilda Concepción herrian bizi den emakume bakarti bat da. Nahita, ingurukoekin dituen afektu-harreman guztiak hausten ditu. Semeak hainbat urteren ondoren bisita egingo diola jakinarazten dionean, Hildaren bizitza etengo da. Hala, bere etxea eta irudia hobetzeko lanean hasiko da, azken garaian utzita ditu eta. Eguna hurbiltzen denean, semeak bisita bertan behera utzi eta mugagabeki atzeratuko du. Orain, uda iraganean bizi beharko du Hildak.