Soja-sail baten erdian, Madalena trans emakumearen gorpua dago. Luziane itxaropen handirik gabe bizi da aldirietako auzo batean, amari lanean laguntzen. Hiriaren beste muturrean dagoen urbanizazio itxi batean, Cristianok soja-sailez arduratzeko gai dela frogatu nahi die senitartekoei. Errekan, Biancak eta beste lagun trans batzuek, ahal duten heinean, Madalenaren heriotza prozesatuko dute. Nahiz eta elkar ez ezagutu, Madalenaren espirituak, hiri gainean hegaka, lotu egingo ditu. Opera prima.