Irudika ezazue emakume bat, 45 bat urtekoa. Mehea, liraina, baina adina antzematen zaio. Irudika dezakezue? Orain, demagun eremu batean dagoela. Bakarrik. Familiako autoaren kapotean eserita. Zain. Norbaiten zain. Urduri. Urrutira, norbait iritsiko da. Mutil bat dirudi. Bai, mutil bat da, 16 urteko gazte bat, bizikletako pedalei eragiten. Aurrean geratuko zaio. Elkarri begiratuko diote. Deseroso. Ez dakite zer esan. Ez dakite zer egin. Mutilak erretzen dagoela ikusiko du. "Esan zenidan utzi zenuela", esango dio, zer esan jakin gabe. "Eta zuk, gehiago zenituela", erantzungo dio emakumeak, urduri eta haserre. "Eta orain, zer?", tematuko da mutila, oso urduri. Hori da galdera. Eta orain, zer? Zer gertatuko litzateke 45 urteko emakume bat eta 16 urteko mutil bat, Internet bidez elkar ezagutu, eta sexu-harremana edukitzeko elkartuko balira? Premisa hori da El doble más quince filmaren abiapuntua.