Film honek Euskadi erdian dagoen Gaztelako fikziozko herri bateko biztanleen gorabeherak kontatuko dizkigu. Telleria izeneko herriak, 700 urteren ondoren, euskal lurraldean sartu nahi du. Erkidego horretako gobernuak ezezkoa emango dio, baina, herrian santutegi bitxi bat aurkitzen dutenean, munduko herrialde garatuenetako batean anexionatzeko eskatuko dute Telleriako biztanle ausartek: alegia, Suitzan.