Denboraldi batez ama ikusi gabe egon ostean, Angel Marik indarrak hartu eta haren zahar-etxera bisitan joatea erabakiko du. Gogorra egiten zaio ama horrela ikustea: zahartzaroak jota seme-alabak ere ezagutzen ez dituen amona baten moduan.