Aita-alaba batzuk, emakumeak ia-ia desagertu diren mundu batean. Kontakizun honek gehiegi babesten duen aita bati buruz hitz egingo digu, agerian utzirik zein zaila den seme-alabak heztea eta haiei bizitzen irakastea, egun batean bakarrik hegan egin ahal izan dezaten.