Haiti, 1962. Gizon bat hildakoen artetik itzuliko da, eta azukre-kanaberako soroen infernura bidaliko dute. Handik 55 urtera, Ohorezko Legioaren Parisko barnetegi entzutetsuan, haitiar neska batek bere familiaren sekretua azalduko die bere lagun berriei, bihotza apurtuta duen ikaskide batek istorio bitxi horren ondorioz pentsaezina egingo duela susmatu gabe. Cannesko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkeztua.