Rocks nerabeak etorkizunerako amets handiak eta lagun leial eta dibertigarriak ditu, baita anaia txiki maitekor baina apur bat bihurria ere, Emmanuel. Rocksek gustuko du eskola (beste edozein nerabek adina), eta bizitza betea eta zirraragarria darama East Londonen bere lagunekin batera. Rocksen mundua hankaz gora jarriko da eskolatik iritsi eta ama joan egin dela aurkitzen duenean. Diru apur bat eta sentitzen duela azaltzeko ohar bat besterik ez ditu utzi. Anaiarekin geratzera eta kosta ahala kosta harrera-sisteman ez sartzera erabakita, etxetik joan eta auzoko zokoetan ezkutatuko da Rocks. Egunak gogortu eta sekretua ezkutatzeko zailagoa bihurtu ahala, maite duten pertsonak urrunduko ditu Rocksek, eta haren lagunartean arrailak agertuko dira. Agintariek azkenean aurkitzen dutenean, talde bakar batengana jo ahal izango du babes bila: lagunengana. Gaztaroko bizipozari, erresistentzia-ahalmenari eta espirituari buruzko film bat.