Lhamok eta Skalbek ez dute ezkontzerik lortuko, Skalbek jadanik ezkontza bat erregistratuta duela jakingo baitute. Oroitzapenak bat-batean itzuliko dira Skalbe Cuoyehe emazte ohiaren bila abiatzen denean. Duela lau urte ezkon-hitza hautsi zuenean Cuoyehek bizitza sekularrari uko egin ziola aurkituko du, ordea. Cuoyehe erlijiosoa izateak asko zailduko ditu Skalberen dibortzio-saioak. Bestalde, Lhamo urrundu egingo da. Gesar erregearen epopeia izeneko opera tibetar bat entseatzeko presiopean, Lhamok pertsonaia nagusia hezurmamituko du: Ngada Namo, infernura eroriko den emakume 'pekataria'. Lhamok pertsonaia begitan hartu ahala, ezkontzari dion beldurra ere azaleratzen hasiko da, bihotzaren sakonean ezkutatuta duen sekretu batetik.