Ricard Camarenaren sukaldaritza Valentziako baratze-produktuetan oinarrituta dago. Zaporeen arteko harmonia etengabe bilatzen du chefak, eta kritika liluratu eta mugak gainditu ditu bilaketa horrek. Jatetxeen kudeatzaile Mari Carmen Bañulsekin talde banaezin bat osatzen du, baina ezbehar handiak gainditu behar izan dituzte arrakasta erdiesteko; arrakasta horren adierazgarri, bi Michelin izar lortu dituzte, eta Espainiako Gastronomia Sari Nazionala eman diete duela gutxi. Bikoteak unerik orekatuena bizi du. Orekatua? COVID-19ak erronka berri bati sortu die: jatetxeak berriz irekitzea, "normaltasun berriaren" ziurgabetasunarekin. Pandemiatik kanpo, baratzeak bere hazkunde-ziklo naturalari jarraitu eta zapore-etorkizun berri bat eskaintzen dio chefari.