Mike 12 urteko mutikoa da, astronauten seme eta biloba, eta betiko ametsa izan da "harrapatu bandera" jokoan irabaztea. Bere familia adiskidetzeko, historiako banderarik esanguratsuena harrapatu beharko du: astronautek Apollo 11 misioan Ilargian ipini zutena.