Udako egun batean, neskato bat bere etxeko igerilekuan itoko da. Haurraren gorpua hor geratuko da amak aurkitzen duen arte. Beste alaba, Cleo, bakarrik utziko du amak etxean hainbat orduz. Cleoren izeba –Leoncia– iritsiko da berehala, Cleoren lehengusina Manuela eta Nerinarekin. Haur bakoitza bere mikrounibertso partikularrean murgilduta egongo da: Nerinak eskura dituen gizon gutxiak seduzitzen saiatzen den bitartean, Manuelak ispiluan begiratuko dio bere buruari, amak erregimenean jarri duelako; Cleo ahizparen tragediak markatuta dago baina ez da gai hori adierazteko: ama giltzapetuta dago bere gelan, baita izeba ere, hura depresiotik zaintzen baitu. Horregatik, Cleo, bere lehengusinekin batera, haurtzaroko mundu femeninoan murgilduko da, heriotza bera bezain maltzurra batzuetan: inoiz musu eman ez izanari beldurra, bizitza osoan bakarrik geratzeari beldurra, hilerokoa izateari beldurra, jada bertan bizi den pertsona berarena ez den gorputz bati, heldutasunaren aldaketa atzeraezinari.