1920, Mexiko eta Belize arteko muga. Maien oihanaren barne-barnean, non legerik ez dagoen eta mitoak nagusi diren, Mexikoko txikle-langileen talde batek Agnes topatuko du, gazte belizetar eder eta misteriotsu bat. Agnesen presentziak tentsioa eragingo du gizonen artean, eta haien fantasia eta desioak areagotzeaz gain. Indar berrituarekin egingo diote aurre beren patuari, konturatu gabe Xtabay esnatu dutela, oihanaren bihotzetik zelatan dagoen elezahar bat.