Verónica modeloa da, sare sozialetan oso ezaguna eta nazioarteko futbol-izar batekin ezkondua; alabaina, zorigaitza pairatzen hasiko da bere lehen alabaren hilketari (hamar urte lehenago gertatua) buruzko ikerketan susmagarri nagusia dela jakitean. Ikerketak eragingo dion presioa dela eta, bere harremana apurtzear egongo da, eta jelosia sentitzen hasiko da bere alaba jaioberri Amandagatik.