Hiriko zoologikoan lanean urte asko daramaten arren, zaintzaile batek eta eraikuntzako langile batek bistaz baino ez dute ezagutzen elkar. Lagun izaten hasiko dira Gabon Zaharreko suaren inguruan kasualitatez topo egin ondoren. Bakarrizketa kolektiboak zoologikoan lanean erakutsiko ditu biak solasaldi luzeak izaten, elkarri istorioak kontatzen eta arkitekturari, animaliei, zooaren etorkizunari, familiari eta historiari buruz dakitena elkarri kontatzen. Adiskidetasun eta ekintza bihurtuko dira hasierako entzute aktiboa eta elkarrizketa luzeak.