Portugalgo mutil batzuek Portugal eta Espainia arteko muga igaroko dute antzinako terma erromatar batzuetan bainatzeko. Bertan, arratsaldea pasatzera joan diren hainbat talderekin egingo dute topo. Batzuk atseden hartzera joan dira; beste batzuk aldiz, ondo pasatzera; bakoitzak bere moduan gozatzen du urez. Iluntzean, mutiko portugesetako batek aitortu egingo dio adiskide bati aspalditik zerbait duela buruan. Joatean, lurruna eta zeru izartsua baino ez dira gertuko. Baina bada beste gazte talde bat zeru horri begira. Terma horiek eraiki zituzten soldadu erromatarrak dira, eta ikusiko dute haien adina eta kezkak eta Portugalgo mutikoenak ez direla hain ezberdinak.