Emakume dirudun baten egunkari intimoa, bere senarrak –industrialari aberats batek– joan den mendeko 40ko hamarkadatik 60kora egindako etxeko filmazioen bidez irudikatua. Filma melodrama klasikoa ere bada, Douglas Sirken edo Todd Haynesenen estilokoa, oso sentibera. Europa zaharrean zehar airean egindako bidaia. Amets erromantikoa.