Berealdiko gatazka bi ahizparen artean. Gaitzespen- eta maitasun-une bat. Bizitza osorako zerbait gorputz beretik atera ziren baina zeharo desberdinak diren bi izakiren artean. Lotuta. Alabaina, kontrakoak. Hiltzerainoko borroka. gorputzez gorputz. Ahizpa horiek gure ahizpak edo arrebak dira. Guztiok barnean daramagun jendetza dira. Jendetza horri exijentzia deritzo, egia, borroka. Escenario 0 telesaila osatzen duten sei kapituluetako lehena da Hermanas.