Javier senar-koinata moduko bat da. Etxea eta haurrak zaintzeak dakarrenaz batere arduratu gabe, ondo baino hobeto daki zer egin behar den eta honelako esaldiak esaten dizkio emazteari etengabe: "Ez dakizu zeure burua antolatzen" edo "ez jarri urduri"; emaztea huskeriengatik larritzen dela uste baitu. Emazteak bidaia bati ekin eta bikotearen bost seme-alabekin (lau eta hamabi urte artekoak) bakarrik utziko du Javier: orduan egin beharko dio aurre errealitateari. Etxean sortzen den egoera kaotikoak bilakaera komikoa izango du pixkanaka, erabateko hondamendi izateraino; alabaina, aukera emango die aitari eta seme-alabei elkar ezagutzeko eta elkarrekin ondo pasatzeko, lehen aldiz beren bizitzan. Bizitza betiko aldatuko dien esperientzia izango da.