Indar lasaiz, Latak, 23 urteko etxeko langile batek, bide egingo du Mumbai hegoaldean kokatutako goi-klaseko etxe batean. Ateak etengabe ireki eta itxiko dira, eta Latari sarbide selektiboa emango dio horrek tokia hartzen duten errealitate kontrajarri guztietarako.