Lionel aita bisitatzera doa, jakin baitu hura, oineko gaixotasun bat izaki, berriz gaixotu dela. Topaketa horrek familia-oroitzapena berrituko du, eta euren buruarekin topatzeko desioak elkartuko ditu aita-semeak berriro.