Zer gertatuko litzateke Kolonbiak Txina inbaditu izan balu? Kolonbiako heroi "faltsu" baten eta emakume txinatar baten arteko maitasun-istorioa. Elkarrekin inbasio faltsu bat birsortuko dute, Kolonbian gatazka armatua gainditzeko metafora gisa.