Lehen ikusleak aire zabalean dauden bitartean, Kieveko Opera astiro ari da esnatzen. Orkestra entseatzen ari da eta kamerinoetako prestakizunak aurrera doaz. Bat-batean, kanpoko jendez beteko dira Operako pasabideak eta hallak. Ataria eszenatoki bihurtu eta ikusleak eta langileak aktore bilakatuko dira.