Kuban, Iraultza gertatu eta 60 urtera, bi anaia nerabek unibertso distopiko propioa bizi dute. Aitarekin bizi dira bi mutilak, Angolako gerrako beterano batekin. Pixkanaka lañotasuna desagerrarazten duten gerra-jokoetan parte hartzen duten bitartean, errealitatetik aldendu eta ziurgabetasunez beteriko etorkizun batera eramango dituzte mutikoak aitaren mamuek.