Okju eta Dongju aitonaren etxera joango dira bizitzera udako oporretan, aita dirurik gabe geratu ondoren. Dongju ondo egokituko da etxe berrira; Okju, berriz, arrotz sentituko da ingurune berri horretan. Dibortziatzeko zorian duten izeba ere etxera etorriko zaie bizitzera, eta handik gutxira, Okjuri etxea eta aitona gustatzen hasiko zaizkio, familiarekin denboraldi bat igaro ahala. Hala ere, aitona gaixotu egingo zaie, eta orduan, aitak eta izebak aitona erietxera bidali eta etxea saltzea erabakiko dute.