Eleanor argi, bizkor, grinatsu eta askea Karl Marxen alaba txikia zen. Feminismoaren eta sozialismoaren gaiak lotu zituen lehen emakumeetako bat izan zen, eta parte hartu zuen langileen eta emakumeen eskubideen aldeko borroketan, baita haur-eskulanaren abolizioan ere. 1883an Edward Aveling ezagutu eta bere bizitza aztoratuko zuen maitasun-istorio grinatsu baina tragiko bat izango zuten elkarrekin.