Inés Suárez, Extremadurako neska gazte eta ausart bat, Mundu Berrirantz abiatuko da bere senarraren bila. Indietan ezagutuko du gehien maiteko duen gizona, Pedro de Valdivia konkistatzaile espainiar ezaguna. Elkarrekin maitasun-istorio ahaztezin bat izango dute, nazio baten sorreraren eragile nagusi bihurtuko dituen abentura batean murgiltzen diren bitartean. Pedro de Valdivia maitearekin bizitako balentriek Txile urrun eta ezezaguneraino eramango dute. Han aurre egin beharko diote ez soilik maputxe tribu ausartari bataila desorekatuetan, konkistatzaileen gutiziari eta urre- eta aberastasun-irrika aseezinari ere bai. Bizi-ibilbide horrek denboran eta espazioan zehar eramango gaitu: XVI. mendeko Plasencia soila, Pizarroren garaiko Peru koloretsua (erregeodetzaren eraginpean zena), Panamako oihan basatiak eta Atacamako basamortuaren (Txile) edertasun samingarria. Isabel Allenderen izen bereko eleberrian oinarritutako telesaila, zortzi kapitulukoa.