Self nazioarteko proiektu artistikoaren seigarren inkarnazioa da Sportin' Life, Anthony Vaccarello Saint Laurenteko zuzendari-sortzaileak komisariatua. Proiektu hau gizartearen kronika artistikoa da, eta hainbat pertsonaren konplexutasuna azpimarratzen du, Saint Laurent-en konfiantza, indibidualtasun eta adierazpen pertsonalaren jarrera gogorarazten duten artisten begien bidez. Dokumentalak artista baten iturriak, sormenaren historia pertsonala eta funtsezko bizitza aztertzen ditu. Gordin eta zorrotz, gaur egun gertatzen ari diren sentsazioak atzematen ditu. Abel Ferrarak bere bizitzarekiko duen begirada intimo eta aberatsa, bere artearen bidez islatutako mundua: musika, zinema, bere kolaboratzaileak eta Ferrararen lehen lanetako inspirazio iturriak, baita Willem Dafoe, Joe Delia, Paul Hipp eta lan hau inspiratu duten musikariekin egindako elkarlanak ere.