Nika eta Salome bikote gazteak jaioberri bat du. Nika langabezian dago eta Salomek garbiketa-lanak egiten ditu. Giglio eta bere osaba drogazaleak eta gaizkileak dira. Nikaren tolesgabetasunaz aprobetxatu eta engainatu egiten dute, misioetan parte har dezan. Salomek, bestalde, mundua uholde handi batekin amaituko dela uste duen sekta batean parte hartzen du isilpean. Nika, Gigiloren eraginpean dagoela, bizkartzain bihurtzen da hasieran, eta hiltzaile geroago. Salome behartu egiten dute haurtxoarekin Indiara ihes egitera; bertan, iraganeko traumak apurtzen saiatu eta sentimendu berri eta ezezagunak sentitzera eramango duen bidaia batean murgilduko da.