Benjamín modu nahasian jokatzen hasiko da, lanera egokitu ezinean. Irrikaz dago ugazaba menoniarra noiz itzuliko, baina itxaronaldia luzea da. 30 egunen ondoren, ugazaba menoniarra agertu eta Césarri esango dio luzaroago geratu beharko dutela bertan, alanbre-hesiekin jarraitzeko. Benjamín ez dago ados. Eztabaidak izan ondoren, ugazaba menoniarrak berarekin joaten utziko dio Benjamíni, baina César eta Genarori hiru egun gehiago lanean jarraitzeko eskatuko die. César eta Genarok egunak azkar igarotzea baino ez dute espero, baina Genaroren iragana azaleratu egingo da berriz. Ugazabaren zain egoteaz nekatuta, norabide zehatzik gabe abiatuko dira bi gizonak.