Sina kostaldera joango da bere lagun Gretari udako etxea saltzen laguntzeko. Duela urtebete baino gutxiago, Gretak bere seme bakarra galdu zuen itsaso horretan eta Sinaren laguntza behar du. Dena biltzen eta giltza entregatzeko prestatzen ari diren bitartean, Brunok, Gretaren senarrak, bertako jendearen arteko zurrumurruak –izaki bitxi bat agertu dela– baieztatzen dituen zerbait ikusi duela esango die. Piedra noche debozioari buruzko filma da, lekukoaren irudiaren bidez, hauteman eta kontatzen gaituen horren bidez. Besteen sinesmen-sistemekin bizitzeari buruz, minari aurre egiteko itun horren samurtasunari buruz.