Buenos Aireseko Gobernuak bultzatutako hur-hurreko hezkuntza-erreforma dela eta, militante gazteen talde bat eztabaida bizian ari da: Buenos Airesko ikastetxeak masiboki hartzeko ekintza antolatzea edo, bestela, ikaskide bat genero-indarkeriagatik publikoki salatzea. Portugalgo lehen ministroak bere buruaz beste egingo du. Brasilen, presidentea intoxikatu egingo da. Mar del Platan, intendentea hiltzen saiatuko dira, eta horrek bide emango dio maitasun-harreman bati tartean daudenen artean. Egun hartan bertan filmak garatzeko funts kultural bat irekiko da. Buenos Airesen, berriz ere, beste militante talde bat eztabaidan ari da: okupazioa mantendu ala militantzia-kidea salaketetatik defendatu?