Jorge gerrilla-zinemako zuzendaria da, eta bere azken lana –asmo handikoa– amaitzear dago; zinema-abangoardiaren panoraman ospetsu bihurtzea espero du lan horrekin. Dirulaguntza gertagaitz baten ondorioz, bizitza hankaz gora jarriko dion proiektu zahar bat berragertuko zaio: azkenik, film bat diruarekin egitea. Hots, film komertzial bat.