Inés abeslari lirikoa da eta filmak bikoizten egiten du lan. Oporraldi zoragarri batez gozatzen ari dela, zerbait traumatikoa gertatuko zaio, eta ezingo da leheneratu. Hortik aurrera, kostatu egingo zaio lokartzea. Oso amesgaizto argiak izaten hasiko da, eta kosta egingo zaio horietatik esnatzea. Dirudienez, barnetik ateratzen zaizkion soinu bitxiak ere entzuten hasiko da. Inguruan bere ametsetatik datozen izakiak daudela sentitzen hasiko da Ines. Betiko geratu nahi duten izakiak.