45 urte betetzear dagoela, Rosa beti besteengatik eta besteentzat bizi izan dela konturatuko da, eta botoi nuklearra sakatu, dena pikutara bidali eta bere bizitzaren agintea hartzea erabakiko du. Hori baino lehen, oso konpromiso berezi bati ekin nahiko dio: bere buruarekin ezkontzea. Laster jakingo du bere aitak, anai-arrebek eta alabak beste plan batzuk dituztela, eta bizitza aldatzea ez dela hain erraza familiaren planetan ez badago. Bere buruarekin ezkontzea izango da inoiz egin duen gauzarik zailena.