Yang Hua eta Miao Wei senar-emazte zoriontsuak Wuhain bizi dira, Barne Mongoliako basamortu-paisaia liluragarri batez inguratutako hiri txiki batean. Yang Hua senarra kezkatuta dago bi familiek maila ekonomiko desberdinak dituztelako. Bere lagun Luo Yurekin mailegu komertzialen negozio bat sortuko du baina, zoritxarrez, porrot egingo die negozioak eta zor handiak hartuko ditu Yang Huak. Egun batean, familia, adiskideak, hartzekodunak eta zordunak bata bestearen atzetik iritsiko zaizkio eta geratzen zitzaion duintasun apurra kenduko diote pixkanaka.