Negua Suitzako landa-eremu batean. Marinak, berrogei urtetik gorako irakasle batek, familia-bizitza lasaia darama senarrarekin eta alabarekin. Baina bere bizitza ez da dirudien bezalakoa: harreman sekretu bat du ikasle baten aitarekin, Artemekin. Artem eta bere alaba hiri txiki horren kanpoaldean bizi izan diren arren aspalditik, ez dute bizileku-baimenik. Sekretua agerian geratuko da Ulyana lapurtzeagatik atxilotzen dutenean. Gertakariaren garrantzia txiki samarra bada ere, irismen handiko ondorioak izango ditu; Artem eta Ulyanaren bizitzak erortzeaz gain, Marinak egoera osoan izandako inplikazioa ere agerian geratuko da. Gezurraren, leialtasunaren eta grinaren artean banatuta, urrats erradikal bat egin behar duela erabakiko du irakasleak. Opera prima.