El Gran Fellove Matt Dillon aktore eta zinemagilearen film dokumentala da, Francisco Fellove abeslari eta showman kubatarraren musika-ibilbidea eta artistaren azken albumaren grabazioa kontatzen dituena. Artxiboko elkarrizketa, argazki eta bideoen bidez, eta baita Matten beraren grabazioen bitartez ere, Felloveren bizitza deskribatu eta gogorarazten da filmean: Kuban izugarri ahalegindu zen musikari gisa, azkenean arrakasta izan zuen Mexikon, eta musikari erakutsi zion maitasuna kutsakorra izan zen amaierara arte.