1994ko uztailean, Pablo Ibar atxilotu eta hiru homizidio leporatu zizkioten Miamin. Komunitate osoaren zimenduak nahasi zituen krimena izan zen, etxeko segurtasun-kamera batek grabatu baitzuen osorik. Hasiera-hasieratik errugabea zela aldarrikatu zuen Pablok, baina heriotza-zigorra ezarri zioten eta ia 20 urte eman zituen heriotz-korridorean... Floridako Auzitegi Gorenak epaiketa errepikatu behar zela agindu zuen arte, Ibarren aurkako frogak falta zirelako. Halere, Fiskaltzak berriz kondenatu zuen Ibar heriotza-zigorrera, familiak milioi bat dolarretik gorako kostua izango zuen epaiketa bat ordaintzeko funtsak bilatzen zituen bitartean. Ibarren azken aukera izango da.