María dantzari gazte eta dibertigarria da, askatasun-irrikaz dagoena 70eko hamarkadaren hasieran; Espainian, garai hura zurruntasunak eta zentsurak markatu zuten, batez ere telebistan. Maríarekin, ametsik zailena ere egiazko bihurtu daitekeela jakingo dugu, eta hori guztia Raffaella Carràren hit handien bidez kontatua.