Gizon bat biluzik eta mozkortuta agertu da Japoniako telebista-kate batean, Namahage egunean. Egun hori ospatzeko, ogroz mozorrotutako gizonak etxez etxe ibiltzen dira, haurrak ikaratu eta urte osoan txintxo portatu daitezen agintzeko. Tasuku, aita gazte bat, ostrazismora kondenatuko dute, herria eta tradizioa lotsagarri uzteagatik, eta bakarrik egingo du ihes Tokiora. Bi urte geroago, herrira itzuliko da bere emazte ohiarekin eta alabarekin gauzak konpontzen saiatzeko, baina egoera oso gogorra aurkituko du.