Javier eta Romerales etxegabe beteranoek Madrilgo Operaren Plaza turistikoa inguratzen duten erlaitzetako baten azpian egiten dute lo. Bi horiekin batera, bidaia luze bati hasiera ematen dio filmak hiriburuko kale jendetsuetan zehar, non erotu gabe bizirik irauteko gaitasun handiak behar diren. Bi pertsonaia horien adiskidetasunak eta bizitza sinestezinak bizitzari, heriotzari eta duintasunari kantu egiten diote film honetan.