Ibai bat izango balitz bezala, Enrique Villarealen dimentsio eta isurialde edo alderdi guztiak aztertzen dituen dokumental biografikoa. Giza erretratu horretan, memoria indibidualak eta kolektiboak bat egiten dute, eta gaztelaniazko Rock & Rollaren munduko musikari garrantzitsuenetako baten ibilbide historikoan eta bizi-ibilbidean sakontzen da. Istorio emozional honetan, artista berezi honek hartu dituen aurpegi eta bide guztiak ikusi ahalko ditugu. Beste aldean dagoena ikusteko oker ibili ohi den izaki baten istorioa. Hau da Enrique Villareal "El Drogas"en istorioa.