Ura, eta gero janaria. Nekazaritza, eta gero industria. Zaharra, eta gero berria. Funts-funtsezkoa, eta gero osagarria. Sinpletik konplexura. Zehatzetik abstraktura. Zikinkeriatik hodeietara. Errealetik irrealera.