Jugoslaviaren gorakadak eta erorketak atsekabetuta, erredakzioburu ohi bat antzina handiak ziren baina egun desagertzear dauden Estatuko argitaletxe eta liburu-dendei atxikia sentitzen da. Arte-komisario gazte bat antzinako Jugoslaviako eguneroko objektuak erabiltzen saiatzen da antzinako bizimoduak gaur egungo bizimoduari nola eusten dion aztertzeko, Belgradeko kultura-ondarearen zeharreko odisea moduko batean. Idazle txinatar ibiltari bat ingurutik pasatzen da eta bi pertsonaien bizitzari behatzen dio, baina arrotz baten ikuspegitik. Filmak idazle hark ikusten eta sentitzen duena erregistratzen du, baita bere mina ere. Banatzen dituzten mendi eta errekak gorabehera, protagonistak gertu daude espiritualki.