Un fantasma en la batalla ETAren aurkako ezkutuko operazio handienean dago inspiratuta, Espainian terrorismoaren aurkako borrokaren mugarri izan zena. 90eko eta 2000ko hamarkadetako testuinguru historiko, politiko eta sozialean oinarritua, filmak Amaia guardia zibil gaztearen istorioa kontatzen digu. Amaiak hamarkada batetik gora eman du talde terroristaren barnean ezkutuko agente gisa lanean, taldeak Frantzia hegoaldean ezkutatuta zituen zuloak lokalizatzen.