Horrek dakartzan amildegiekin, Leivak zuzenean kontatzen digu bizi-frenetismozko bere espiralaren deskribapen gordin eta artifiziorik gabea, eta bere ibilbidearen gailurrean dagoela, ezohiko sarbidea ematen dio bere bizitzari. Ahots-kordetako batean arazo konponezina du Leivak, eta etengabe desafio egiten die horrek musikariaren orainari eta etorkizunari, nahiz eta ez duen ikusten jarraitu beste aukerarik. Ahotsik gabe geratu arte.