Valentziako herri batean, gerraostean, Ana aurrera ateratzen saiatzen da familiarekin; gerra zibilak sakonki zauritu ditu denak, bereziki emakumearen koinatu Antonio. Ana zauri hori sendatzen saiatuko da, jakien, sekretuen eta isiltasunaren bidez, baina Isabel –Antoniorekin ezkondu berri den emakumea– familiarenera iristean, Anaren arreta eta zainketek ezer gutxi balioko dute: sakrifizioagatiko ordaina ez da beti ailegatzen.