Satsuki eta Mei neskatoak aitarekin landa-etxe berri batera joan dira bizitzera; ama gaixotasun batetik sendatzen ari da inguruko ospitale batean. Harritu egingo dira, laster, ohartzean etxe hartan nahiko ezohikoak diren izaki batzuk bizi direla eta oso bizilagun arraroak dituztela; horietako bat Totoro da, basoko izpiritu bat. Protegonistei arazoak sortzen zaizkienean, lagun berriek itxaropena berraurkitzen lagunduko diete.